
Liepāja – Eiropas kultūras galvaspilsēta 2027 atgriežas no starptautiskām mediju kontaktbiržām Vācijā un Lielbritānijā

Liepāja – Eiropas kultūras galvaspilsēta 2027 ir veiksmīgi noslēgusi dalību starptautiskajās mediju kontaktbiržās International Media Marketplace (IMM) UK un IMM Germany, kas 2025. gada februārī un martā norisinājās Vācijā un Lielbritānijā.
Šie ir vadošie mediju kontaktbiržu pasākumi Eiropā, kas pulcē tūrisma profesionāļus un mediju pārstāvjus no visas pasaules. Dalība šajos notikumos ir nozīmīgs solis Liepājas atpazīstamības veicināšanai un starptautiskā tūrisma piesaistei.
Pateicamies mūsu sadarbības partneriem “Latvia Travel” par iespēju būt daļai no Latvijas valsts stenda, kas deva iespēju veidot jaunus kontaktus un iepazīstināt vadošos medijus ar Liepājas daudzpusīgo un aizraujošo (ne)miera stāstu.
Mediju kontaktbirža ir platforma, kur satiekas tūrisma galamērķi, uzņēmumi, organizācijas un mediju pārstāvji. Tajā piedalās žurnālisti, redaktori, blogeri un satura veidotāji, kuri meklē jaunas tēmas un galamērķus saviem lasītājiem un skatītājiem.
Dalība IMM UK un IMM Germany sniedza iespēju:
- Veidot kontaktus ar vairāk nekā 800 PR speciālistiem, žurnālistiem un redaktoriem;
- Prezentēt Liepāju Vācijas, Austrijas, Šveices, Apvienotās Karalistes, Īrijas un ASV vadošajiem medijiem;
- Stiprināt starptautiskās mediju attiecības, lai Liepāja sasniegtu plašāku auditoriju visā pasaulē.
Dalība IMM UK Germany 2025 bija lieliska iespēja prezentēt Liepāju kā Eiropas kultūras galvaspilsētu 2027 starptautiskā mērogā un veicināt pilsētas atpazīstamību.
Ticam, ka šī dalība nesīs jaunus stāstus par Liepāju starptautiskajos medijos un palīdzēs piesaistīt arvien vairāk viesu.


